2012. január 23., hétfő

Lunchbox koncert - Malom söröző 01.20.

Kellemes meglepetést okozó koncertet volt szerencsém meghallgatni a Lunchbox zenekar jóvoltából. A banda magyar nyelvű saját rock/kalipunk számokkal szórakoztatta a nagyérdeműt kétszer háromnegyed órában, és mind a számok mennyiségének és minőségének köszönhetően kijelenthetem, hogy az egyik legprofibb amatőr bandához volt szerencsém.


A banda 2008-ban alakult meg  a jelenlegi felállással, de a tényleges történetük 2004-ben kezdődött a Gitárpuncs nevű előzenekarral. És bár a tagok variálódtak, jöttek-mentek, az évek tapasztalata összecsiszoltá és kiforrottá tette őket. Ez meg is látszott a profizmusukban, én például nem láttam őket hibázni, de nem is erre figyeltem. Felállásuk szerint két ének-gitár(Góczán Gábor, Joós Bence), egy basszusgitár (Simon Zsolt) és a dob(Holdosi Attila).
A közönség 17-30 éves korosztály volt, nem mellesleg az együttes saját rajongó tábora, így a buli hamar beindult, és az amúgy jazz koncertekhez szokott kocsma pillanatok alatt teljesen megtelt. A hangulat nagyon jó volt, s így az emberek kaphatóak voltak egy kis énekeltetésre és táncolásra is. Továbbá ez biztató jel lehet a nemsokára megjelenő albumuk sikerével kapcsolatban, és nem csak itthon, de Ausztriában is meglévő törzsközönség sok koncertlehetőséget is biztosít nekik.
Külön kiemelném a koncerten a dobost, aki szerintem fergeteges dobszólókat produkált a számok közben, vagy végén, de dicséretem a végig nyújtott teljesítményére is igaz.

Összességében egy jó koncertre számítottam, és egy annál is sokkal jobbat kaptam, ha lesz lehetőségem még mindenképpen ellátogatok más bulijukba is.

A zenekar honlapja
A zenekar egyik klipje

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése